Tafeltennisvereniging Kapelle

TAFELTENNIS SPORT VOOR IEDEREEN!

Wilt u kennismaken met de tafeltennissport lees verder, voor alle leeftijden! Wij willen graag nieuwe leden/belangstellenden welkom heten!

Het is bekend dat  tafeltennis goed is voor de oog- handcoördinatie en evenwicht en daarom uitstekend is om vallen te voorkomen. Daarnaast is goede beweging goed voor oud en jong.

Je kan spelen op maandag- en woensdagmiddag, van 15:00 uur tot 16:30 uur en op dinsdagavond van 19:30 uur tot 22:00 uur. Binnenkort starten wij met een nieuwe groep op de dinsdagavond, speciaal voor werkende inwoners van Kapelle. Zij spelen na de jeugdtraining vanaf ongeveer 20:30 uur.

Voor meer informatie over de aanmelding kunt u contact opnemen met de voorzitter van de vereniging: Jacques Derksen e-mail: jacquesderksen@zeelandnet.nl telefoon 06-81283505.

Voor de voorjaarscompetitie 2024 kunnen we beschikken over 4 teams bij de senioren en 2 teams bij de jeugd.

Indeling voorjaarscompetitie 2024

Senioren

Team 1  –   3e klasse,  Team 2 -5e klasse,  Team 3 –  7e klasse, Team 4 –  7e klasse

Team 1 Junioren –  4e klasse,   Team 2 Junioren: 4e klasse